انفجار مین در «فکه» یک مرد کشاورز را مصدوم کرد

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از مصدوم شدن یک نفر در پی انفجار مین در منطقه فکه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 14May 2024

انفجار مین در «فکه» یک مرد کشاورز را مصدوم کردبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «عارف شرهانی» سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از مصدوم شدن یک نفر در پی انفجار مین در منطقه فکه خبر داد.

وی در توضیح این حادثه اظهار داشت: ساعت ۹:۱۰ امروز (۲۵ اردیبهشت‌) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ موضوع انفجار مین در فکه به مرکز اورژانس اطلاع‌رسانی شد.

شرهانی افزود: در پی این حادثه، یک مرد کشاورز ۵۰ ساله که در حال شخم زدن زمین کشاورزی بود از ناحیه پا مصدوم شد که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال یافت.

وی ادامه داد: بارش باران و رانش زمین در مناطق مرزی موجب جابجایی مین‌ها می‌شود، از این رو تردد در چنین مناطقی برای مرزنشینان به ویژه کشاورزان خطر انفجار مین‌های جابجا شده را در پی خواهد داشت.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از شهروندان خواست بدون هماهنگی و همراهی افراد محلی آگاه از تردد در معابر مرزی و محل‌های مین گذاری شده دوران دفاع مقدس خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها