مسئول اسناد، تاریخ شفاهی و کتابخانه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز:

نمایشگاه عکس «حماسه سبز» در فضای مجازی منتشر شد

«نوروزیان» گفت: نمایشگاه عکس «حماسه سبز» (سری دوم) با موضوع نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس، تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۶۶۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 14May 2024

نمایشگاه عکس «جهاد سبز» در فضای مجازی منتشر شد «میثم نوروزیان» مسئول اسناد، تاریخ شفاهی و کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: نمایشگاه عکس «حماسه سبز» (سری دوم) با موضوع نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس با استناد به وصیت‌نامه شهدا و اسناد و مدارک نهاد‌های انقلابی در ۲۱ صفحه به همت معاونت اسناد و کتابخانه این اداره کل تولید و در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط منتشر شد.

وی افزود: نمایشگاه عکس «حماسه سبز» شامل عکس‌هایی از فعالیت‌های جهادگران در جبهه‌های جنگ، کمک‌رسانی به رزمندگان و مردم آسیب‌دیده از جنگ، و بازسازی مناطق جنگی است.

نوروزیان ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، معرفی نقش ارزشمند جهاد سازندگی در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

مسئول اسناد، تاریخ شفاهی و کتابخانه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز عنوان کرد: جهادگران در دوران جنگ تحمیلی، خدمات ارزشمندی به رزمندگان و مردم ارائه کردند و نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در فضای مجازی و کانال‌های مرتبط منتشر شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این کانال‌ها و یا لینک پیوست خبر از عکس‌های این نمایشگاه دیدن کنند.

نمایشگاه مجازی عکس حماسه سبز

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار