مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی:

گفتمان مقاومت در عرصه بین‌المللی فراگیر شده است

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: آینده کشور در دست دانش‌آموزان است. اراده خدا بر این قرار گرفته است که امروز با جهانی شدن عزت ایرانی، برد موشک‌های گفتمانی از برد موشک‌های قاره‌پیما بیشتر شود و در کنار کاخ سفید به زبان فارسی و پرچم ایران و فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند که این حقیقت بیانگر آن است که شهدای مقاومت و غزه دنیا را تسخیر کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 15May 2024

گفتمان مقاومت در عرصه بین‌المللی فراگیر شده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، همزمان با دهه کرامت یادواره ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان تربت جام با حضور حجت‌الاسلام «مهدی حسن‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مسئولان محلی و جمعی از معلمان و دانش آموزان در آموزشگاه پارسیان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهیدان اظهار داشت: مردم ولایتمدار ایران بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند که ۳۶ هزار شهید متعلق به حوزه تعلیم و تربیت است که در سن نوجوانی سنگر تحصیل را ترک کردند و داوطلبانه برای دفاع از اسلام، انقلاب، ناموس و میهن اسلامی به جبهه‌های حق وعلیه باطل شتافتند و به وظیفه اسلامی خود عمل کردند.

وی افزود: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت و شهدای والامقامی همچون حاج قاسم سلیمانی و علیمردانی که از افتخارات ملی هستند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی‌مان به عنوان امتیاز به دشمن داده نشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: آینده کشور در دست دانش‌آموزان است. اراده خدا بر این قرار گرفته است که امروز با جهانی شدن عزت ایرانی، برد موشک‌های گفتمانی از برد موشک‌های قاره‌پیما بیشتر شود و در کنار کاخ سفید به زبان فارسی و پرچم ایران و فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند که این حقیقت بیانگر آن است که شهدای مقاومت و غزه دنیا را تسخیر کرده‌اند.

حجت‌الاسلام «یدالله دامن‌پاک جامی» مدیر و آموزش و پرورش تربت جام نیز در این مراسم در سخنانی ابراز داشت: بیش از ده درصد شهدای تربت جام متعلق به حوزه تعلیم و تربیت هستند؛ بر همین اساس مدیران مدارس در کنار تعلیم و تربیت برنامه‌های ترویجی خوبی در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌کنند.

وی افزود: دانش‌آموزان در دوران دفاع مقدس سنگر مدرسه را رها کردند و برای دفاع از اسلام و انقلاب به جبهه رفتند و به تکلیف عمل کردند.

سرود، قرائت دلنوشته در وصف شهدا توسط دانش آموزان و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز از دیگر بخش‌های این مراسم بود. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار