فرماندار شهرستان سوادکوه:

برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به سوادکوه و سوادکوه شمالی تشریح شد

«غلامی اواتی» در جمع خبرنگاران برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به سوادکوه و سوادکوه شمالی را تشریح کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 15May 2024

برنامه‌های سفر وزیر آموزش و پرورش به سوادکوه و سوادکوه شمالی تشریح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «رمضان غلامی اواتی» فرماندار شهرستان سوادکوه در نشست با خبرنگاران که پیش از سفر حجت الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان مازندران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد، از حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش به شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی خبر داد و اظهار داشت: با حضور وزیر آموزش و پرورش در روز جمعه، هماهنگی بازدید از پروژه‌های زمین فوتبال، بیمارستان، میدان زیراب، سرخکلا، بالا زیراب، پل‌سفید انجام شد.

غلامی اواتی برگزاری نشست مشترکی با نخبگان سوادکوه و سوادکوه شمالی، احداث یک مدرسه در زیرآب و یک مدرسه در پل‌سفید را از برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: همچنین بازدید از اردوگاه فرهنگی سی پی، دو مدرسه در زیراب و پل‌سفید که در سیل آسیب دیده بودند، امکانات سخت افزاری مدارس، آسفالت مدارس و همچنین رسیدگی به بحث رفع تداخلات و مسکن در دستور کار شهرستان برای سفر قرار گرفت.

فرماندار شهرستان سوادکوه در ادامه بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان ۱۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه تأمین شد و همچنین ۲۰ میلیارد تومان نیز برای بیمارستان هزینه کردیم.

وی با اشاره به تنها مصوبه سفر نخست رئیس جمهور، اذعان داشت: بحث پل‌سفید بوده که در مجموع ۱۷۵ میلیارد تومان پول گرفته شده که پیمانکار کار را شروع کرده است.

غلامی اواتی تغییر سطح بیمارستان شهدای زیراب را از مطالبات شهرستان سوادکوه اعلام کرد و گفت: برای تغییر سطح بیمارستان تا به سطح یک برسد لازم است تیم بازدید در بیمارستان شهدا حضور یابد تا تخت از پنجاه تخت به صد و بیست تخت ارتقا یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار