با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرمان صورت گرفت؛

دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

صبح امروز «مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۶۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 15May 2024

دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با «محمدرضا وحیدی» سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، وحیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، تصریح کرد:نقش و اهمیت حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در پیشبرد و گسترش فرهنگ دفاع مقدس و ارزشهای آن و فضای ذهنی مردم بسیار می توانند نقش آفرینی نمایند و ارزش های مانند ایثار،فداکاری و گذشت را از آموزه های سیره شهداء دانست و جایگاه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس را در آموزش و پرورش ،دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی بسیار پررنگ و مهم دانست. 

«مهدوی فرد» در این جلسه اظهار داشت: ما به خوبی می توانیم ارائه خاطرات جنگ در قالبهای گفتاری،نوشتاری،تصویری و حتی هنری ماندگار ساخت و ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ جبهه را به روشنی برای آیندگان ترسیم و ارائه کنیم و یاد و خاطره شهدا را در ذهن ها ماندگار کنیم.

در ادامه طرفین در خصوص راه‌کارهای قانونی جهت تخصیص اعتبارات لازم برای پیشبرد و تکمیل مکان های شهدای گمنام استان و ادامه عملیات اجرایی تبادل نظر کردند.

دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان

دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها