معاون سیاسی سپاه قدس گیلان:

نمایندگان مجلس دوازدهم برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان تلاش کنند

سرهنگ پاسدار «عزیزی» گفت: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم با عملی ساختن شعار‌های انتخاباتی خود در راستای رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان گام بردارند.
کد خبر: ۶۶۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷ - 15May 2024

نمایندگان مجلس دوازدهم برای کاهش فاصله بین مردم و مسئولان تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «مهدی عزیزی» معاون سیاسی سپاه قدس استان گیلان در گفت‌وگویی با اشاره به نقش مهم مجلس شورای اسلامی در اداره و هدایت کشور اظهار داشت: انتخابات مجلس دوازدهم به دلایل متعدد از جمله هجمه تمام عیار معاندین و ضد انقلاب و همسویی بخشی از جریان‌های سیاسی برای تحریم انتخابات و دلسرد کردن مردم از صندوق رای یک انتخابات خاص بود.

وی با تاکید بر همدلی برای خدمت هرچه بیشتر به مردم گفت: شیرینی‌ها و تلخ کامی‌های ایام رقابت تمام شده است و حال نوبت همدلی و همسویی تمام عیار برای رفع مشکلات کشور و مردم است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان اولویت و رعایت مصالح و منافع ملی در تعامل با سایر قوا و مدیریت مجلس و تشکیل کمیسیون‌ها بدون در نظر گرفتن منافع جناحی و حزبی یک اصل اساسی در رفتار نمایندگان منتخب مردم بیان کرد.

وی با اشاره به تجلی‌گاه عزت ملی و اسلامی در برابر تعرض دشمنان و طمع ورزی بیگانگان تصریح کرد: منتخبان مجلس شورای اسلامی با عملی ساختن شعار‌های انتخاباتی خود در راستای مطالبات مردم مشتمل بر رفع فقر، فساد، تبعیض، تورم، بیکاری و دغدغه‌های معیشتی، ازدواج و مسکن نسبت به امید‌آفرینی، اعتماد سازی و تقویت باور‌ها و اعتقادات مردم و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان گام بردارند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان همچنین از همت جدی نمایندگان منتخب مجلس سخن گفت و خاطرنشان کرد: نمایندگان ارتباط صمیمی با بدنه جامعه و نخبگان داشته و از ظرفیت‌های نخبگی در حوزه حل مسائل و موضوعات حکمرانی و کشور‌داری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار