امام جمعه شهرستان دهلران:

یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود حوزه‌های علمیه می‌باشد

حجت الاسلام «موسوی» گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود حوزه‌های علمیه پویا در کشور است و با توجه به شروع ثبت نام حوزه‌ها انتظار داریم هر کس در حد توان برای جذب طلبه تلاش کند.
کد خبر: ۶۶۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۲ - 16May 2024

یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود حوزه‌های علمیه می‌باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت الاسلام «موسوی» امام جمعه شهرستان دهلران در آیین تجلیل از قاریان مربیان فعالان عرصه قرآنی و فرهنگی شهرستان دهلران اظهار داشت: میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه س و دهه کرامت را تبریک می‌گویم و برای همه شما عزیزان آرزوی توفیق دارم. 

وی با اشاره به کمبود امکانات فرهنگی در شهرستان ادامه داد: با توجه به وسعت و بزرگی شهرستان و استعداد‌های خوبی که وجود دارد انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای به شهرستان از نظر امکانات و منابع وجود داشته باشد و از شرکت‌های منطقه به دلیل مشارکت نداشتن در امور فرهنگی انتقاد می‌کنیم و از تمامی فعالین فرهنگی، مذهبی، قرآنی اداره تبلیغات و تمام کسانی که در امور فرهنگی، مذهبی مشارکت دارند و با همت والای خود برنامه‌ها را شایسته برگزار می‌کنند کمال تشکر را داریم و از مدیر کل تبلیغات انتظار حمایت از این عزیزان می‌رود. 

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: برخی از بخش‌های وسیع مانند زرین آباد فاقد مبلغ هستند که امیدواریم این مشکل مهم برطرف شود. 

امام جمعه دهلران متذکر شد: یکی از برکات انقلاب اسلامی وجود حوزه‌های علمیه پویا در کشور است و با توجه به شروع ثبت نام حوزه‌ها انتظار داریم هر کس در حد توان برای جذب طلبه تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار