استاندار همدان:

کشور به واسطه نهاد خانواده در بحران‌ها مقاومت کرده است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه نهضت بیدارگری و جهاد تبیین برای رفع معضل سالمندی جمعیت در دستور کار باشد، گفت: اگر کشور ما در مقابل بحران‌ها در طول سالها مقاومت کرده به واسطه تأثیر نهاد مقدس خانواده است.
کد خبر: ۶۶۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ - 16May 2024

کشور به واسطه نهاد خانواده در بحران‌ها مقاومت کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت، اظهار داشت: نهضت بیدارگری و جهاد تبیین برای رفع معضل سالمندی جمعیت در دستور کار باشد. امروز نگرانی بزرگی در کشور با عنوان سالمندی جمعیت وجود دارد.

وی افزود: آنچه امروز به آن مبتلا هستیم، حاصل سالها نقشه و طراحی دشمنان برای ایران‌اسلامی است که با شعارهای فریبنده و ظاهراً زیبا جمعیت را کاهش دادند.

استاندار همدان با بیان اینکه در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی به دنبال ایجاد فضای فکری و انگیزشی جهت افزایش ازدواج و فرزندآوری هستیم، گفت: اگر کشور ما در مقابل بحران‌ها در طول سالها مقاومت کرده به واسطه تأثیر نهاد مقدس خانواده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های دفاع مقدس شاهد تربیت و پرورش روحیه‌ی ایثارگری در فرزندان توسط نهاد مقدس خانواده بودیم که حاصل آن خانواده‌های چند شهید بود که در آسمان افتخارات ایران اسلامی می‌درخشند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دولت مردمی با اهدا زمین به خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند تشویقات خوبی پیش‌بینی و اجرا کرد، متذکر شد: در استان همدان یک هماهنگی و انسجام بسیار خوب در بین مدیریت استان، دستگاههای اجرایی، دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای تحقق اهداف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها