به گزارش خبرنگار دفاعپرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان؛ راهبری یک سازمان به سمت اهداف والا و امیدآفرین با نگاه راهبردی و مجهز به اطلاعات به روز و مرتبط درون و برونسازمانی در حوزه روابط عمومی دستگاهها تعریف شده تا با مدیریت درست اطلاعات سازمانی و انتقال به هنگام آن در راستای تنویر افکار عمومی نقشآفرین باشد.
نمود رسانهای پیشرفت و شکوفایی فعالیتهای سازمانی، بسترساز پیشرفت پایدار با تکیه بر نگاه تخصصی و دور اندیشی مبتنی بر خردمندی و برنامهریزی، میتواند بیانگر عملکرد مناسب و اثرگذار دستگاهها در بین افکار عمومی باشد، بنابراین باید گفت که با تقویت تخصص محوری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، پویایی دستگاهها و نهادها در بین افکار عمومی نهادینه خواهد شد.
ارتباط تنگاتنگ، تخصصی و مؤثر روابط عمومی دستگاهها با اصحاب رسانه علاوه بر اثرگذاری در بین افکار عمومی نسبت به عملکرد دستگاهها، نشاط و اعتماد را در بین مردم و مسئولین دو چندان کرده و امید در جامعه را در عصر جهاد تبیین دو چندان میکند.
باید گفت که «تجربه» و «تبحر» دو مولفه انکار ناپذیر فعالین عرصه روابط عمومی دستگاههاست از این رو، ارتباط با کانونهای خبری و انتقال پیام به اصحاب رسانه برای آگاهسازی مردم از اقدامات دستگاها، هسته اصلی فعالیت روابطعمومیهاست، روابطعمومی نهتنها یک نقش در سازمان بلکه کلیدیترین نقش را به عنوان پیشانی بیان عملکرد دستگاهها و دستاوردهای نظام در تقابل با جریان تحریف دشمن ایفا میکند.
در پایان فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به عنوان بسترپویایی، خلاقیت و امید در جامعه را به افسران عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان تبریک و سلامتی، موفقیت و سعادت را برای یکایک این عزیزان آرزومندیم.
انتهای پیام/