رونمایی کتاب «طلوع از خاک‌ریز‌ها» در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی+ تصاویر

در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی کهگیل‌کهگیلویه و بویراحمد کتاب «طلوع از خاک‌ریز‌ها» رونمایی شد.
کد خبر: ۶۶۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 17May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۳۴ شهید طلاب و روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و از کتاب طلوع از خاک‌ریز‌ها رونمایی شد.
 
این رونمایی با حضور سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتی‍پ دوم پاسدار «حسن حکمتیان راز» فرمانده تیپ ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» عضو مجلس خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «قدرت‌الله خرم روز» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
کتاب طلوع از خاک‌ریز‌ها به نویسندگی حجت‌الاسلام والمسلمین «ساعد نیکبخت» با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ شده است.
 
این کتاب شامل زندگینامه و بخشی از وصیتنامه و خاطرات شهدای روحانی، علمای شاخص و تعدادی از رزمندگان و جانبازان و آزادگان روحانی استان کهگیلویه  و بویراحمد در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس می‌باشد 

همچنین در این کتاب به نقش علما و روحانیت استان کهگیلویه و بویراحمد در شکل گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداخته است. 
 
رونمایی کتاب «طلوع از خاک‌ریز‌ها» در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی+ تصاویر
 
رونمایی کتاب طلوع از خاک‌ریز‌ها در اجلاسیه شهدای طلاب و روحانی+ تصاویر
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار