یادواره ۱۰۳ شهید روحانی مدرسه علمیه حقانی قم برگزار شد

یادواره ۱۰۳ روحانی شهید مدرسه علمیه حقانی قم از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت به مدت سه شب در این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ - 17May 2024

یادواره ۱۰۳ شهید روحانی مدرسه علمیه حقانی قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، یادواره ۱۰۳ روحانی شهید مدرسه علمیه حقانی قم از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت به مدت سه شب در این مدرسه واقع در کوچه ۱۳ خیابان امیرکبیر (اراک) برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دومین شب این مراسم با اشاره به فلسفه مقاومت به عنوان یک منظومه معنایی و معرفتی اظهار داشت: طلاب حوزه‌های علمیه اگر می‌خواهند پرچمدار باشند باید در مقابل هجمه‌های همه جانبه دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود: امروزه ما باید به شهدای روحانی افتخار کنیم چرا که آنها منشور روحانیت را در جان و وجود خود داشتند.

قمی به تلاش دشمنان برای ایجاد برخی مشکلات در ایران اسلامی پرداخت و عنوان کرد: امروز دشمنان در صدد ضربه زدن به فضای خانواده هستند و نیاز است طلاب در احیا و حفظ حریم این امر پرچمداری کنند و مانع تحریف نظام خانواده شوند.

سردار محمد رضا نامی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس عنوان کرد: نقش روحانیت در دفاع مقدس برای ما ملموس بود و روحانیون تاثیرگذاری زیادی در بُعد معنوی و ایثار و فدا کاری و تببین فرهنگ عاشورا در میان رزمندگان داشتند.

وی با بیان این که مقاومت اسلامی تنها جریان و تفکری است که می‌تواند در مقابل جریان ظلم و تجاوز بایستد، خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی امتداد و ادامه عملیات بیت المقدس و عیناً یک دفاع مشروع بر مبنای منشور سازمان ملل است.

سردار نامی تصریح کرد: رژیم صهیونیست امروز مصداق بارز نسل کشی را در غزه انجام می‌دهد و البته در برابر مقاومت فلسطینیان که الهام گرفته از عاشورا می‌باشد هیچ دستاوردی ندارد.

وی با بیان این که هدف از تولید موشک برای مقابله با تهدید آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: قدرت بازدارنگی با تفکر دینی و مقاومت اسلامی شکل گرفته است و تبعات منفی جنگ متوجه رژیم صیونیستی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار