رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بوشهر:

حضرت «معصومه» ایرانی‌ها را مفسران حقیقت کرد

حجت الاسلام «جمالی»گفت:با حضور حضرت معصومه (س) در قم، کسانی که تا آن زمان در رویای حکمت‌های الهی بودند با حضور ایشان به جایگاه مفسران حقیقت تبدیل شدند.
کد خبر: ۶۶۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ - 18May 2024

حضرت «معصومه» ایرانی‌ها را مفسران حقیقت کردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،حجت الاسلام «یوسف جمالی»رئیس شورای هماهنگی تبلیغات بوشهردر گفت وگو با رسانه ها ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: حضرت معصومه(س) با حرکت تاریخی خود سرنوشت تاریخ را به‌صورت ویژه‌ای تغییر داد، در روزهایی که دین در سایه سکوت دین‌داران می‌توانست به‌صرف ماندن در پستوها باشد حرکت این بانو مسیری حیات‌بخش را برای جامعه ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه این بانو با تغییر مسیر شناختی جامعه، فطرت‌های غبارگرفته را بیدار کرد، افزود: حضرت معصومه(س) با علم و درایت خود جایگاه و فعالیت‌های امام زمانه خود را برای مردم تبیین کرد و از روشنگری این بانوی بزرگوار بود که بسیاری از مردم به حقیقت پی بردند و جامعه‌ای که رو به خفقان دولت‌های به‌ظاهر اسلامی بود با جهاد تبیین حضرت بانو به روشنایی سوق پیدا کرد.

جمالی ادامه داد: با حضور این بانوی کریمه در قم، آبادی و رونق دین و اسلام در سرزمین ایران دوچندان شد و کسانی که تا آن زمان در رویای حکمت‌های الهی بودند با حضور ایشان به جایگاه مفسران حقیقت تبدیل شدند.

این مقام مسئول اعلام کرد: سطح علم و دانش حضرت از دین، فقه، اسلام، شریعت و مرز بین کفر و ایمان و ولایت‌پذیری والای ایشان موجب شد تا در همان مدت زمان کمی که در ایران بودند افراد زیادی نسبت به مقام ولایت آگاهی پیدا کنند.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: حضرت معصومه(س) با زبان تعقل فطرت جان ایرانی‌ها را بیدار کرد و در راه ولایت از هرآنچه که داشت مایه گذاشت تا به تبیین سعادت انسان‌ بپردازد. آنچه که مسیر جهاد تبیین این بانوی کریمه برای ما معین می‌کند این است که یک بانو در مقام زن بودن نه‌تنها موجب عقب افتادگی از حق نمی‌شود بلکه در بسیاری از مواقع، فرصتی دوچندان است تا به حق دست یافته و یک جامعه را نیز به سوی حق سوق دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها