مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد؛

حمایت از آثار برگزیده رویداد آموزشی - تولیدی داستان مصور دفاع مقدس

«علی مهدی» از اعلام آمادگی برای حمایت از آثار برگزیده در رویداد داستان مصور دفاع مقدس استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 18May 2024

حمایت از آثار برگزیده رویداد آموزشی - تولیدی داستان مصور دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مسلم علی مهدی» مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور در جمع تیم های شرکت کننده نخستین رویداد آموزشی - تولیدی داستان مصور دفاع مقدس، با تحسین آثار هنرجویان شرکت کننده در رویداد که برگرفته از داستان شهدای استان کرمان است، آثار و موضوعات را خوب ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه مسیر تعیین شده برای این رویداد، مسیر رشد و آموزش است، افزود: ممکن است کارها بعضاً نقاط قوت و ضعف داشته باشد ولی در مجموع اتفاق خیلی خوبی برای بچه ها بود که ادامه آن می تواند آن ها را برای تولید محتواهای خوب و اثرگذار آماده کند.

مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اعلام آمادگی برای حمایت از آثار برگزیده رویداد داستان مصور دفاع مقدس استان کرمان خبر داد و گفت: اگر کامیک ها برای فضای مجازی مناسب باشند و قابلیت انتشار داشته باشند، پشتیبانی می شوند تا محتوا در فضای مجازی هم به خوبی دیده شود.

نخستین رویداد آموزشی - تولیدی کامیک(داستان مصور) دفاع مقدس استان کرمان به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان و با مشارکت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، شهرداری رفسنجان، شرکت همگامان مس، کانون پرورش فکری استان کرمان و اتاق بازرگانی رفسنجان از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار