مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس:

موزه دفاع مقدس آبادان یک ظرفیت بکر بین‌المللی در حوزه فرهنگی و گردشگری است

سرهنگ هجریان گفت: با توجه به وجود منطقه آزاد اروند و تردد زیاد خارجی‌ها در منطقه، مرکز فرهنگی و موزه بکر دفاع مقدس آبادان می‌تواند یک ظرفیت بزرگ گردشگری و یک منبع تولید محتوا برای رسانه‌های داخلی و خارجی باشد.
کد خبر: ۶۶۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴ - 18May 2024

موزه دفاع مقدس آبادان یک ظرفیت بکر بین‌المللی در حوزه فرهنگی و گردشگری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ دوم پاسدار «صادق هجریان» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز با حضور در دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان ضمن عرض خداقوت به خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان در حوزه ایثار، جهاد و شهادت به اهمیت رسانه در عصر جدید اشاره کرد و اظهار داشت: هر چه سنگر رسانه‌ای ما ضعیف یا تهی باشد به همان اندازه جامعه و نیروهای ما از جبهه دشمن آسیب خواهند دید.

وی افزود: موزه دفاع مقدس آبادان یک ظرفیت ملی و بلکه بین‌المللی در حوزه فرهنگی و گردشگری است و ما شاید نتوانستیم از این مرکز، بهره برداری لازم و درست رسانه‌ای را داشته باشیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان گفت: با توجه به وجود منطقه آزاد اروند و تردد زیاد خارجی‌ها در منطقه، این مرکز فرهنگی و موزه بکر دفاع مقدس می‌تواند یک ظرفیت بزرگ گردشگری و یک منبع تولید محتوا برای رسانه‌های داخلی و خارجی باشد.

سرهنگ هجریان یادآور شد: با توجه به دغدغه‌هایی که در حوزه خبر و رسانه دارم در تلاش هستم تا جند نیروی بسیجی فعال فضای مجازی و رسانه‌ای را در مرکز به کار بگیرم تا بتوانیم از ظرفیت خوب خبرگزاری دفاع قدس در راستای نشر حداکثری این فرهنگ ناب بهره ببریم و آن را به نسل امروز منتقل کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها