دیدار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام با فرماندار دهلران

حجت‌الاسلام «رحیمی» در سفر به شهرستان دهلران با «صادقی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۶۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 18May 2024

دیدار مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان با فرمانداردهلرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی رحیمی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در سفر به شهرستان دهلران با «لطیف صادقی» فرماندار دهلران دیدار و گفت‌وگو کرد.

«لطیف صادقی» فرماندار دهلران به پیگیری امورات فرهنگی توسط رئیس سازمات تبلیغات اسلامی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: کار‌های فرهنگی همواره مورد حمایت است و در این زمینه همه تلاش خواهیم کرد و کار فرهنگی در دراز مدت داری اثرات مثبت خوبی می‌باشد.

حجت الاسلام «علی رحیمی» مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام در این دیدار گفت: تخصیص اعتبار برای زیرساخت فرهنگی از امورات مهم است.

وی با تقدیر از دیدگاه فرهنگی فرماندار ویژه دهلران و پیگیری اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان افزود: کار‌های فرهنگی لازمه جامعه امروز است و توجه به مساجد و خانه‌های عالم از دیگر امورات است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۰ باب خانه عالم در شهرستان ۸ باب آنها تکمیل شده و نیازمند تجهیزات هستند و دو باب آن‌ها با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجراست.

حجت‌الاسلام «امین کاکه» مسئول سازمان تبلیغات شهرستان دهلران در این نشست با تقدیر از تلاش‌های فرماندار دهلران و معاون سیاسی فرماندار در امورات فرهنگی متذکر شد: از این پس هر مسجدی به نام هر امامی که مزین باشد جشن ولادت و شهادت همان امام در آن مسجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها