معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده مطرح کرد؛

پایداری خانواده شهدا، تکیه‌گاهی برای اقتدار ایران در برابر استکبار

همایش مادر و دختری «بهترین دختر دنیا» به‌مناسبت دهه کرامت و روز دختر با حضور خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت، به‌همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، در کوشک باغ هنر برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ - 18May 2024

پایداری خانواده شهدا، تکیه‌گاهی برای اقتدار امروز ایران در برابر استکبار جهانیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده امروز (شنبه) درهمایش مادر و دختری «بهترین دختر دنیا» که به‌مناسبت دهه کرامت و روز دختر با حضور خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت و به‌همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، در کوشک باغ هنر برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، بزرگداشت ایامی نظیر این دهه را زمینه‌ساز حرکت‌های فرهنگی و پیشگیری از نفوذ فرهنگی دانست و بر ضرورت پیوستن خانواده‌ها و دختران شهدا به جبهه فرهنگی برای حفظ خانواده و مقابله با تلاش دشمن در جهت ضربه به انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار داشت: پشتوانه پایداری، مقاومت و ایستادگی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، موجب به‌وجود آمدن توان مقاومت و عزت ایران اسلامی در برابر استکبار شده است.

خزعلی افزود: خانواده ایثارگران با پایداری و یک عمر صبوری زندگی کردند و اینجانب خود را ملزم می‌دانم تا در تمام سفر‌های استانی، به دیدار این عزیزان بروم که حق بزرگی بر ما دارند و ما نمی‌توانیم این حق را ادا کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پاسداشت شهادت‌ها و حفظ ارزش‌ها، زندگی ما را حفظ کرده و انقلاب اسلامی را پیش می‌برد و در تمام دنیا ندای امام خمینی (ره) را طنین‌انداز می‌کند؛ لذا باید این نعمت را قدر بدانیم و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند، بدانیم که بزرگداشت یاد، سیره، انگیزه و هدف شهدا کمتر از شهادت در راه خدا نیست.

«مریم مجتهدزاده» رییس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس نیز در ادامه این مراسم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: عنصر اصلی انقلاب اسلامی، شهدا و خانواده معظم آنها هستند.

مجتهدزاده عملیات طوفان‌الأقصی را از برکات خون شهیدان دانست و تصریح کرد: شما فززندان شهدا اَحَق و اُولی هستید تا راه پدران خود را ادامه دهید. شما در دنیا و آخرت عزیز هستید؛ چراکه در راه خدا فقدان پدر را تحمل می‌کنید.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به معرفی کارگروه‌های مرجع خانواده شهدا در این سازمان پرداخت و سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت‌برکاته)، حمایت از کرامت و جایگاه زنان و دختران شاهد در عرصه‌های علمی و حمایت‌های اجتماعی و فرهنگی دختران شاهد به همراه توان‌افزایی را از اهداف تشکیل این کارگروه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۱۱۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار