سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

تولید محصولات دفاعی صادراتی در کشور ۵۰ درصد افزایش می‌یابد

سردار «طلایی‌نیک» از هدف‌گذاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای افزایش ۵۰ درصدی تولید محصولات دفاعی صادراتی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 18May 2024

سردار رضا طلایی‌نیکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بصیرتی معاونین و رؤسای ادارات عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع در تالار قرآن، اظهار داشت: مجموعه وزارت دفاع با راهبری و تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در راستای مأموریت‌های خود در جهت جهش تولید محصولات دفاعی، صادرات و تأمین نیازمندی‌های نیرو‌های مسلح قدم‌های بلندی برداشته است.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه فعالیت وزارت دفاع در بخش تحقیق، مرزشکنی دانش و حوزه علم و فناوری‌های نوین اقتدارآفرین بوده است، گفت: نیرو‌های مسلح اصل غافلگیری فناورانه علیه دشمن و در عین حال پیشگیری از هر نوع غافلگیری در حوزه آفند و پدافند را دنبال می‌کنند.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: هدف‌گذاری امسال بر این است در حوزه محصولات دفاعی صادراتی، نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش تولید داشته باشیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه نیاز دفاعی ما در داخل اشباع شده و تمرکز ما در حوزه بازار صادراتی و پاسخ به تقاضا‌های بسیاری است که برای خرید صنعت دفاعی کشور داریم.

سردار طلایی‌نیک با بیان اینکه در حال حاضر هشت هزار شرکت با وزارت دفاع همکاری دارند، گفت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی دوسوم تولید زیرسامانه، قطعات و مواد اولیه توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌ها انجام خواهد شد وسال گذشته نیز ۶۱ درصد زنجیره تأمین قطعات اولیه و زیرسامانه توسط این شرکت‌ها محقق شد.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» علاوه بر فعالیت در این حوزه، مانند همیشه بر روی جهش در بصیرت، ایمان و روحیه جهادی نیرو‌های مسلح نیز تمرکز ویژه داریم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار