نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان و نخبگان فرهنگی نسبت به مسائل فرهنگی جامعه پای کار باشند

آیت‌الله «حسینی» با بیان اینکه دستگاه‌های مجری باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اجرا کنند، گفت: مسئولان و نخبگان فرهنگی باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه لازم را داشته و پای کار باشند.
کد خبر: ۶۶۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 19May 2024
مسئولان و نخبگان فرهنگی نسبت به مسائل فرهنگی جامعه پای کار باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج امروز (یکشنبه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: مسئله فرهنگ عمومی مردم مهم‌ترین پایه رشد، بالندگی و شکوفایی جامعه است.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه اگر این فرهنگ مترقی و متعالی بر اساس موازین علمی، شرعی و اخلاقی باشد، چنین جامعه‌ای در حوزه‌های مختلف رشد خواهد کرد، افزود: اگر خدای ناکرده فرهنگ مردم دچار آسیب شد، در رسیدن به اهداف عالی شکست خواهیم خورد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه دستگاه‌های مجری باید مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اجرا کنند، ادامه داد: مسئولان و نخبگان فرهنگی باید نسبت به مسائل فرهنگی جامعه دغدغه لازم را داشته و پای کار باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه پیامبران، ائمه و علمای بسیاری تلاش‌های ارزشمندی انجام دادند تا مردم در مدار دین و اخلاق بمانند، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا آسیب‌ها بیشتر از این جامعه را درگیر نکنند.
 
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه اجرای مصوبات در حوزه اجرا گاهی سخت بوده است، ادامه داد: علت اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی در مواردی اجرایی نمی‌شوند، بررسی و علل و عوامل آن مشخص شود.
 
وی به استفاده از ظرفیت مردمی در شورای فرهنگ مردمی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: شورای فرهنگ مردمی در شهرستان‌ها با حضور متنفذین، اساتید، فرهنگیان، ریش سفیدان و نخبگان برگزار شده و خروجی خوبی داشته است.
 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به کنگره ملی آیت الله «سید کرامت الله ملک حسینی» (ره) اشاره کرد و تصریح کرد: برگزاری این کنگره جز مصوبات شورای فرهنگ عمومی بوده و باید در اسرع وقت صورت گیرد و ساختار آن در نشستی تعریف شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها