استاندار در جمع منتخبین مردم لرستان در مجلس:

برای پیشبرد برنامه‌های استان در سطح کشور از همراهی نمایندگان استقبال خواهیم کرد

شفقت گفت: من نفر دهم مجمع نمایندگان در دولت و مجلس خواهم بود و از همراهی نمایندگان برای پیشبرد برنامه‌های استان در سطح کشور استقبال خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸ - 19May 2024

برای پیشبرد برنامه‌های استان در سطح کشور  از همراهی نمایندگان  استقبال خواهیم کردبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز( یک شنبه) در دیدار با تعدادی از منتخبین مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری و همراهی نمایندگان و دستگاه اجرایی بر پیشبرد برنامه‌های لرستان، اظهار داشت: من نفر دهم مجمع نمایندگان در دولت و مجلس خواهم بود و از همراهی نمایندگان برای پیشبرد برنامه‌های استان در سطح کشور استقبال خواهیم کرد.

وی در مورد مهم‌ترین برنامه‌های استان، تصریح کرد: پیگیری اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌ها و اتحاد عمومی و همکاری مشترک برای جذب سرمایه‌گذاران و برنامه‌های اجتماعی، ساختاری و رفتاری اساسی‌ترین مسائلی است که باید به‌صورت مشترک و با همکاری هم انجام شوند.

استاندار لرستان، تأکید کرد: ایجاد اشتغال و رفاه و آسایش اجتماعی مهم‌ترین رویکردهای دولت هستند که همراهی نمایندگان در تحقق آنها بسیار مؤثر خواهد بود.

شفقت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مهم استان برای توسعه را بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: زیرساخت‌های حوزه کشاورزی و بستر مناسب برای توسعهٔ صنعتی در استان وجود دارد.

وی ادامه داد: بخشی از کار به دولت و اعتبارات تخصیصی مرتبط بوده و بخش مهم دیگر آن فکری و فرهنگی است که مستلزم اتحاد فکری در لرستان است.

در این جلسه که منتخبین مردم کوهدشت و رومشگان، سلسله و دلفان، دورود و ازنا، الیگودرز و بروجرد در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، این نمایندگان ضمن ابراز آمادگی برای حمایت از مجموعه دولت در لرستان برای پیشبرد برنامه‌ها، مهم‌ترین مطالبات و انتظارات حوزه‌های انتخابیهٔ خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار