رئیس ستاد مشترک ارتش صهیونیستی:

ایران به دشمنی با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد/ حزب‌الله از تسلیحات پیشرفته برخوردار است

«گادی آیزنکوت» با اشاره به اجرایی شدن برجام گفت: به رغم امضای توافقنامه هسته‌ای، ایران همچنان به دشمنی خود با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ - 19January 2016

ایران به دشمنی با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد/ حزب‌الله از تسلیحات پیشرفته برخوردار است

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که توافقنامه هستهای میان ایران و غرب تحولی مهم و راهبردی در منطقه به شمار میرود اما با این حال، ایران به جنگ با اسرائیل از طریق سوریه، لبنان، حماس و عربهای ساکن فلسطین اشغالی 1948 ادامه خواهد داد.

گادی آیزنکوت در همایشی که کانون مطالعات امنیت قومی برگزار کرده بود، به بررسی خطرات و تهدیدات پیش روی "اسرائیل" پرداخت و اظهار داشت: توافق هستهای غرب با ایران مهم ترین و تاثیرگذارترین رخداد در منطقه است.

آیزنکوت افزود: توافقنامه هستهای با ایران تاثیر زیادی بر ارتش رژیم صهیونیستی خواهد داشت، زیرا این توافق منجر به تغییرات گسترده در استراتژیهای کشورهای منطقه خواهد شد.

وی گفت: از زمان امضای توافقنامه هستهای بین ایران و غرب تا زمان لغو تمامی تحریمهای اعمال شده بر این کشور برخی کشورهای منطقه ضعیف تر و برخی قوی تر میشوند و مهم ترین مساله مطرح شده در مورد خاورمیانه این است که دوره توازن و معادلات قدیمی به انتها رسیده و طی سالهای آینده معادلات جدیدی حاکم خواهد شد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد: به رغم امضای توافقنامه هستهای، ایران همچنان در تلاش برای تقویت جایگاه منطقهای خود در تمامی عرصهها خواهد بود و به دشمنی با اسرائیل ادامه می دهد.

وی با پیش بینی اینکه ایران نه به طور مستقیم بلکه غیر مستقیم و از طریق برخی همپیمانان خود همچنان به جنگ با اسرائیل ادامه دهد، عنوان کرد: ایران تاثیر بسزایی بر فلسطینیان ساکن نوار غزه و ساکنان فلسطین اشغالی 1948 دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، آیزنکوت بزرگ ترین تهدید برای اسرائیل را حزب الله لبنان دانست و گفت: این جنبش از سلاح های پیشرفته و مهمی برخوردار است و مهارت زیادی هم در جنگ دارد و از تجربه ارتش روسیه نیز برای بهبود توان مبارزاتی خود استفاده کرده است و تحت حمایت مستقیم ایران نیز قرار دارد.

وی در پایان اشاره کرد: ایران از صنعت نظامی بسیار پیشرفته ای برخوردار است و در صورت لغو تحریمها، کمکهای مالی بیشتری به حزب الله لبنان برای جنگ با اسرائیل خواهد کرد و از طرفی هم، درصدد حمایت مالی بیشتر از ایران و  ورود سلاح و تجهیزات جنگی به باریکه غزه برخواهد آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار