پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت شهادت رئیس جمهور

«آقامیری» در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ - 20May 2024

پیام تسلیت استاندار قم به مناسبت شهادت رییس جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از قم، «سیدمحمد آقامیری» استاندار قم در پیامی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان ایشان در سانحه هوایی بالگرد حامل آنان در منطقه ورزقان تبریز را تسلیت گفت. فرازهایی از پیام استاندار قم به شرح ذیل است:

شهادت خادم رئوف القلب امام رضا (ع)، سردار سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی به‌ویژه مردم ولایی قم و مشهد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به‌نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی‌ناپذیر و جهادی این شهید عالی‌قدر عرصه مقدس خدمت بود و به‌یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس‌جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان ازدست‌رفته را مسئلت می‌نمایم. امیدوارم روح مطهر سید محرومان باروح جد بزرگوارشان حضرت سیدالشهدا و شهدای مظلوم کربلا محشور گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار