مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه به مناسبت سالروز چهارم خرداد

سعادت‌زاده گفت: برگزاری ۵۰ یادواره و ۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های چهارم خرداد در دزفول است.
کد خبر: ۶۶۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 20May 2024

اجرای بیش از ۶۵۰ برنامه به مناسبت سالروز چهارم خردادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «هادی سعادت‌زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای ضمن عرض تسلیت شهادت ناباورانه رئیس جمهور محبوب و همراهان خدمتگزارش به تشریح برنامه‌های چهارم خرداد پرداخت و اظهار داشت: ۶۵۰ برنامه از جمله بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی، خدماتی، زیرساختی و بهداشتی توسط دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های هجده گانه ستاد چهارم خرداد به مناسب روز دزفول برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برپایی نمایش کنارگذر عکس با موضوع «از دزفول تا غزه»، افتتاح شهر جهانی کپو، برگزاری یادواره شهدای جهاد کشاورزی و برگزاری نشست روشنگری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده روز دزفول در این شهرستان است.

دبیر ستاد چهارم خرداد دزفول، با بیان اینکه ویژه برنامه‌های چهارم خرداد از بیست و هشتم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است، گفت: برگزاری ۵۰ یادواره و ۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی از جمله برنامه‌های چهارم خرداد در دزفول است.

وی یادآور شد: برگزاری دعای ندبه سیار کشوری در حسینیه ثارالله و پخش زنده از شبکه‌های ملی، برگزاری دعای کمیل در گلزار شهدای شهیدآباد و همچنین همایش تجلیل از بانوان مقاومت و رونمایی از کتاب «ریحانه‌های نستوه» پیرامون نقش و عملکرد بانوان در دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت چهارم خرداد در دزفول انجام می‌شود.

سعادت‌زاده، پخش ویژه برنامه دزفول به مدت سه شب در شبکه استانی را از جمله برنامه‌های چهارم خرداد دانست و گفت: پخش سه مستند ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما، اجرای ویژه برنامه چهارم خرداد در کانال‌های رادیوهای کشوری، اجرای صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی، غبارروبی مزار شهدای موشکی و همچنین برگزاری همایش چهارم خرداد در بخش چغامیش و سردشت دزفول اجرا می‌شود.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول افزود: با توجه به فضای کنونی حاکم بر کشور، امکان حذف بسیاری از برنامه‌ها، دور از ذهن نیست لذا چنانچه تغییری در اجرای برنامه‌ها بوجود بیاید از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار