استاندار خراسان جنوبی:

شهادت مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت‌الله «رئیسی» بود

«قناعت» با بیان اینکه آیت‌الله «رئیسی» همیشه خدمت‌رسانی، کار و تلاش شبانه‌روزی را مدنظر داشت، گفت: شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت‌الله «رئیسی» بود.
کد خبر: ۶۶۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 20May 2024

شهادت مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت‌الله «رئیسی» بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم محوری شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: افتخار آیت‌الله «رئیسی» این بود که خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی بیان داشت: آیت‌الله «رئیسی» به کمال و سعادت و شهادت در راه خدمت و جهاد رسید و برای مردم کشور و به ویژه خراسان جنوبی از دست دادن ایشان غم بزرگ و دردناکی است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آیت‌الله «رئیسی» همیشه خدمت‌رسانی، کار و تلاش شبانه‌روزی را مدنظر داشت، تبیین کرد: شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی‌منت آیت‌الله «رئیسی» است.

قناعت تصریح کرد: با انتصاب آیت‌الله «رئیسی» به ریاست جمهوری، جریان اصیل و ناب ولایی و انقلابی به این اطمینان خاطر رسید که بعد از سال‌ها، رئیس‌جمهوری سکان امور را به دست گرفته که بی‌منت برای مردم کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی از این حیث خیالشان راحت بود که این سرباز ولایت بعد از مدتی کار، فریاد انا الرجل سر نمی‌دهد، نافرمانی نمی‌کند و تابع ولایت فقیه خواهد بود، گفت: دعا می‌کنیم که خداوند به رهبر معظم انقلاب عمر با عزت بدهد تا شاهد ظهور امام عصر (ع) و پیروزی جهان اسلام باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: معظم له شب گذشته تأکید داشتند که مردم نگران و دلواپس نباشند چرا که هیچ خللی در روند اداره کشور ایجاد نخواهد شد.

قناعت خاطرنشان کرد: این کشور صاحب دارد و تحت مدیریت نایب امام زمان (عج) است لذا جای نگرانی از این حیث وجود ندارد و در روند کاری کشور هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار