فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا درجنوب غرب کشور :

سلوک جهادی آیت‌الله رئیسی الگویی برای دولتمردان آینده است

امیر بیدادی گفت: یکی از خصایص برجسته خادمان جهادی ملت این است که قدر لحظه لحظه عمر خود را می‌شناسند و عمر گرانبهای خویش را برای خدمت بی منت به ملت شریف مغتنم می‌شمرند.
کد خبر: ۶۶۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 20May 2024

سلوک جهادی آیت‌الله رئیسی الگویی برای دولتمردان آینده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر سرتیپ ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا درجنوب غرب کشور امروز با صدور پیامی، شهادت رئیس دولت سیزدهم و دیگر همراهان خدمتگزار وی را به ملت ایران تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت خادم جمهور، عالم برجسته آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان‌شان موجب تألم و اندوه فراوان اینجانب و دیگر فرزندان ملت در ارتش گردید.

یکی از خصایص برجسته خادمان جهادی ملت این است که قدر لحظه لحظه عمر خود را می‌شناسند و عمر گرانبهای خویش را برای خدمت بی منت به ملت شریف مغتنم می‌شمرند.

 همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد، استکبار جهانی بداند شهید رئیسی قوی‌تر از آیت‌الله رئیسی است و نسل جوان با الگوبرداری از سیره و سلوک جهادی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام این حادثه دردناک را ادامه خواهند داد.

اینجانب این ضایعه دردناک را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ و انقلابی ایران و خاندان مکرم شهیدان این حادثه و اهالی پایتخت دفاع مقدس تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با امام رضا (ع) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار