تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ - 20May 2024

تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی در پی شهادت آیت‌الله رئیسیسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیأت همراه پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـونَ

در روز میلاد حضرت رضا (ع) و دهه کرامت، خادم الرضا (ع) و رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی به همراه هیأت همراه به ملکوت اعلی پیوست. ایشان خادمی با اخلاص و با تمام وجود سعی در انجام امور کشور داشت و در این مدت از هیچ تلاشی با سفرهای مداوم دریغ نمی‌نمود. کارهای بزرگ ایشان در بسترسازی مناسب برای اقتصاد و آبادانی کشور بر همگان پوشیده نیست. 

بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر، داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد. شهید آیت‌الله رئیسی، شهید خدمت به اسلام، کشور و مردم بود که در راه خدمت و مجاهدت، شب و روز نمی‌شناخت و همواره در راه اعتلای اسلام و کشور گام برمی‌داشت.

بدین وسیله شهادت رئیس جمهور مردمی و محبوب و شهید خدمت، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه سقوط بالگرد «آیت الله سید محمدعلی آل هاشم (نماینده مکرم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز)، دکتر حسین امیرعبداللهیان (وزیر خارجه جهادی و انقلابی کشور)، دکتر مالک رحمتی (استاندار خدوم آذربایجان شرقی)، سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی موسوی (فرمانده شجاع یگان حفاظت نهاد ریاست جمهوری) و شهدای عزیز کادر پرواز سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی» را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم، حجت بن الحسن ارواحنا الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مردم شهید پرور ایران اسلامی و خانواده گرانقدر شهدا تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان برای روح پرفتوح حضرت آیت الله رئیسی و شهدای والامقام خدمت، علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسألت دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار