حزب‌الله لبنان از ۲ عملیات جدید علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد

حزب‌الله لبنان از ۲ عملیات جدید خود علیه مرکز‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵ - 21May 2024

حزب‌الله لبنان از ۲ عملیات جدید علیه پایگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ۲ عملیات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

نیرو‌های جنبش حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، امروز هم مقر‌های نظامی «المالکیه» و «حدب البستان» را با موشک هدف قرار دادند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ عصر امروز دوشنبه بیستم می ۲۰۲۴ نظامیان صهیونیستی را هنگام ورود به پایگاه نظامی المالکیه با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی عصر امروز دوشنبه بیستم می ۲۰۲۴ موضع حدب بستان را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

در همین ارتباط، حزب‌الله لبنان ویدئویی جدیدی را منتشر کرد که در پی آن دو مرکز نظامی المالکیه و حدب البستان ارتش رژیم صهیونیستی را در مرز با لبنان هدف حملات خود قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار