با صدور پیامی؛

فرمانده انتظامی خوزستان شهادت رییس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت

سردار میرفیضی در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه را در حادثه دردناک سانحه هوایی به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۶۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱ - 21May 2024

فرمانده انتظامی خوزستان شهادت رییس جمهور و همراهانش را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرتیپ دوم ستاد «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان خوزستان در پیامی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و هیئت همراه را در حادثه دردناک سانحه هوایی به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا و مردم شهید پرور خوزستان تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

با نهایت تأثر و تأسف، شهادت شهیدِ خدمت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت‌الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند. خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

همچنین فقدان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهر تبریز آیت‌الله آل هاشم، وزیر محترم امور خارجه جناب آقای امیر عبدالهیان، استاندار محترم و هیأت همراه بر این حزنُ و اندوه افزود، که جا دارد به ملت غیور ایران خصوصا مردم شهید پرور استان خوزستان و خانواده محترم سوگواران تسلیت و تعزیت داشته و از خداوندِ متعال صبری عظیم و جزیل برای بازماندگان آرزو نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها