آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز

آیین بدرقه شهدای خدمت از دقایقی قبل، در میدان شهدای تبریز با حضور جمع کثیری از مردم آغاز شد.
کد خبر: ۶۶۸۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 21May 2024

آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،فوج فوج از مردم استان آذربایجان شرقی از شهرستانهای مختلف و از میان اقشار مختلف خود را برای حضور در این مراسم، به محل تشییع پیکر شهدای خدمت رسانده‌اند.پیکر شهید آیت‌الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم، شهید دکتر رحمتی و شهید دکتر امیر عبداللهیان و سایر همراهان از میدان شهدای تبریز به‌سمت مصلی تشییع می‌شود و سپس به طرف فرودگاه بدرقه خواهند شد و از آنجا به تهران منتقل می‌شوند.

 پیکر رئیس جمهور محبوب روز پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود. پیکر آیت الله آل هاشم نماینده فقید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز روز پنج شنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش استان نیز همان روز در شهرستان مراغه تشییع و تدفین می‌شود.

احمد وحیدی امروز سه شنبه( ۱ خرداد) در آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز گفت: آیت الله رئیسی، رییس‌جمهور محبوب و مردمی، خستگی‌ناپذیر، متواضع، با سلوک عرفانی، با خدمت شبانه‌روزی و با شجاعت در فضای بین المللی بود که با تواضع در مقابل همه‌ی مردم حضور داشت و تراز مطلوب دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به منصه‌ی ظهور و دید همگان قرار داد.

وزیر کشور گفت: امروز مردم شریف ایران و شهر غیور و تاریخ‌ساز تبریز، استان رشید و ولایی آذربایجان‌شرقی و همه آزادگان عالم در مصیبت از دست دادن گلچینی از بهترین خدمتگزاران ملت هستند.

بالگرد حامل آیت الله سیدابراهیم رئیسی عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور،حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه،حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار