جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهید آیت‌الله «رئیسی» خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، گفت: این شهید والامقام شوق خدمت به مردم را داشت و مدام سعی می‌کرد که بی‌واسطه به دغدغه‌های آنان رسیدگی کند.
کد خبر: ۶۶۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 21May 2024

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهانش که صبح امروز (سه‌شنبه) در مسجد جامع شهدای ارتش این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه در این سانحه تلخ و ناگوار، سرمایه‌های بسیار مهمی را از دست دادیم، اظهار داشت: پس از شهادت شهید رجایی در سال‌های ملتهب و اولیه انقلاب، برای مردم سوال شده بود که آیا بعد از ایشان، دوباره شخصی با این تفکر انقلابی و ساده‌زیستی خواهد آمد یا خیر؟

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی با سبک زندگی و مدیریت انقلابی‌اش نشان داد که بعد از ۴۰ سال این تفکر احیا شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به صفاتی که شهید آیت‌الله رئیسی در بین مردم به آنان مشهور بود، عنوان کرد: ایشان در بین مردم به صفاتی همچون رئیس جمهور فعال، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، مردمی، ساده‌زیست، حامی محرومان و مظلومان و ذوب در ولایت مشهور بود.

وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، افزود: این شهید والامقام شوق خدمت به مردم را داشت و مدام سعی می‌کرد تا در میان مردم باشد و بی واسطه به دغدغه‌های آنان رسیدگی کند؛ بنابراین اگر ایشان به صفات اشاره‌شده در بین مردم مشهور شده بودند به این دلیل بود که مردم تمامی این صفات را در ایشان دیده و احساس کرده بودند و قطعاً خدمت به مردم لطفی بود که از جانب خداوند شامل حال شهید آیت‌الله رئیسی شده بود.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید آیت‌الله «آل هاشم» و محبوبیت ایشان در میان مردم استان آذربایجان شرقی گفت: شهید آیت‌الله آل هاشم شخصیتی خداترس و خیرخواه برای مردم بود که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود و این روحیه و عملکرد متواضعانه ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری خود را نمایان کرد و باعث شد تا ایشان با اختلاف آرای بسیار زیاد وارد این مجلس شوند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سبک زندگی و سیره اخلاقی شهید آیت‌الله آل هاشم موجب مباهات و افتخار روحانیت است، اظهار داشت: شیوه رفتار و عمل این شهید والامقام در قبال خدمت به خلق خداوند، قطعاً بهترین الگو و اسوه برای جامعه روحانیت است.

وی همچنین با اشاره به صفات جهادی شهید «امیرعبداللهیان» عنوان کرد: یکی از جهادی‌ترین و مقتدر‌ترین وزرای خارجه ما که بعد از انقلاب تصدی این پست را برعهده گرفته، قطعاً شهید امیرعبداللهیان بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش، همواره کوشید تا پاسدار آرمان‌ها و منافع انقلاب اسلامی در جهان باشد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت شهید «رحمتی» استاندار جوان آذربایجان شرقی را نیز یک جوان انقلابی، فعال، امین و خستگی‌ناپذیر دانست و گفت: جمع شهدای این حادثه، جمعی بودند که خستگی را خسته کردند و در مقابل این جمع خستگی معنای خود را از دست داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار