مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوزستان:

شهادت آیت‌الله «رئیسی» هم باعث وحدت بیشتر در کشور شد

حجت‌الاسلام رستگار گفت: این شهادت حلقه وصلی بود برای همه دلدادگان انقلاب و هر کسی که دلش در گرو انقلاب و اسلام و ایران است با این حادثه همدردی کردند که نقطه بسیار مهمی است تا دغدغه وحدت و همبستگی رهبر انقلاب برطرف گردد.
کد خبر: ۶۶۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹ - 21May 2024

شهادت آیت‌الله «رئیسی» هم باعث وحدت بیشتر در کشور شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا رستگار» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) امروز در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی و شهیدان همراه‌شان در سپاه خوزستان ضمن تسلیت عروج آسمانی «خادم الرضا» و «سید الشهدای خدمت» اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند آیت‌الله رئیسی ویژگی‌های خاصی داشت از جمله آنها اخلاص، خستگی ناپذیری و میدانی بودن بود.

وی افزود: این ویژگی‌ها می‌تواند الگویی برای همه سیاست مداران باشد. «سید ابراهیم رئیسی» با شهادت خود عمری ابدی یافتند و ما نیز بسیار متأثر و متالم شدیم و همه مومنین نیز سوگوار هستند.

حجت‌الاسلام رستگار بیان داشت: این شهادت حلقه وصلی بود برای همه دلدادگان انقلاب و هر کسی که دلش در گرو انقلاب و اسلام و ایران است با این حادثه همدردی کردند که نقطه بسیار مهمی است تا دغدغه وحدت و همبستگی رهبر انقلاب برطرف گردد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) یادآور شد: اقدامات شهید رئیسی بسیار ارزشمند بوده و باعث ابدی شدن وی شدند حتی در سخنانش نیز می‌گفت که اگر لازم باشد تا ۳۰ بار به یک استان سفر می‌کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

وی افزود: با این همدلی که بین مردم ایجاد شده پس از شهادت «سید ابراهیم رئیسی» وحدت بین مردم بیشتر خواهد شد. وی رئیس جمهوری خستگی ناپذیر بود که همواره در تلاش برای رفع مشکلات مردم بود و از این منظر خداوند حسن شهادت را برای ایشان در نظر گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار