خاطره‌ای شنیدنی از فداکاری خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان خاطره‌ای شنیدنی از فداکاری خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور از رفاقت خود با شهید سیدمهدی موسوی سخن گفت.
کد خبر: ۶۶۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 21May 2024

خاطره‌ای شنیدنی از فداکاری خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی شعبانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و یار صدیق رهبر معظم انقلاب و همراهنشان از رفاقت خود با شهید سیدمهدی موسوی سخن گفت.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید سیدمهدی موسوی در سفر استانی رئیس جمهور به لرستان، یادآور شد: در این سفر زمانی که ماشین شهید جمهور حرکت می‌کند؛ خانمی مسن قصد نزدیک شدن به ماشین در حین حرکت را دارد که امکان تصادف پیش می‌آید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این زمان، شهید سیدمهدی موسوی با فداکاری برای جلوگیری از تصادف خانم خود جلو می‌رود و خانم را به عقب می‌کشد که در این هنگام ماشین از روی پای شهید رد و پای بزرگوار خیلی بد شکسته می‌شود بطوریکه پای شهید موسوی دو‌سه‌ سانتی‌متر هم کوتاه شد و موقع راه رفتن مشخص بود.

وی ادامه داد: انصافا شهید سیدمهدی موسوی فداکاران و خالصانه سرتیم حفاظت رئیس‌جمهور بود و بالاترین سعادت برای یک محافظ این است که همراه شخصیتش همیشه باشد که ایشان هم جاودانه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار