معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

عزت امروز ایران اسلامی مدیون شهداست

امیر سرتیپ «شرفی» گفت: عزت امروز ایران اسلامی، مدیون خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جان‌فشانان در راه عزت و اعتبار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۶۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴ - 21May 2024

امیر سرتیپ شرفیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در آیین گرامیداشت شهادت آیت‌الله «رئیسی»، آیت‌الله «آل هاشم» و همراهانشان که در سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: سعادت شهادت در راه خداوند متعال و بذل جان خود در مسیر سرافرازی دین، نظام و انقلاب اسلامی و تأمین امنیت و عزت کشور، امری پرافتخار است که نصیب هرکسی نمی‌شود و تنها افراد مخلص، مؤمن و آزاده به این فیض عظیم نائل می‌شوند.

امیر سرتیپ شرفی افزود: دفاع از نظام اسلامی و آرمان‌های والای انقلاب و نهایتاً تلاش برای کسب عزت، استقلال و منزلت هرچه بیشتر ایران اسلامی، از مشخصه‌های چشم‌گیر و خیره‌کننده‌ای است که در هر شهیدی از نظام اسلامی مشاهده می‌شود.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش با اشاره به کارنامه مثبت شهدا و ایثارگران به‌خصوص شهدای نیروی زمینی ارتش گفت: عزت امروز ایران اسلامی، مدیون خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانفشانان در راه عزت و اعتبار ایران اسلامی است.

امیر شرفی در پایان خاطرنشان کرد: امید است که با الگوگیری از شهدا، ضمن پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی و توانا ساختن کشور در همه عرصه‌ها، با سرافرازی و غرور در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار