امیر سرتیپ خلبان هادیان:

متخصص‌ترین خلبانان و کارکنان فنی در آشیانه جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستند

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: متخصص‌ترین و متعهد‌ترین خلبانان و کارکنان فنی در آشیانه جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستند و مسئولیت خطیر جابجایی مسئولین رده بالای کشور را برعهده دارند.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 21May 2024

متخصص‌ترین خلبانان و کارکنان فنی در آشیانه جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت آیتالله رئیسی و همراهان شهیدش اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی به معنای واقعی خادم الرضا بود، واقعا خادم مردم بود و تا پای جان به این کشور و مردم خدمت کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان این کشور باید بدانند این گونه حوادث نه تنها خللی در امور کشور ایجاد نمیکند، بلکه مردم منسجم‌تر در کنار رهیر انقلاب می‌ایستند، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) نیز در پیامشان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه فرمودند، برکات خون این شهیدان زیاد است.

امیر سرتیپ هادیان با تجلیل از شهدای سانحه هوایی و کادر پروازی بالگرد سانحه دیده، خاطرنشان کرد: متخصص‌ترین و متعهد‌ترین خلبانان و کارکنان فنی در آشیانه جمهوری اسلامی ایران مشغول خدمت هستند و مسئولیت خطیر جابجایی مسئولین رده بالای کشور را برعهده دارند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار