نخست‌وزیر عراق در دیدار با امام خامنه‌ای:

تشییع باشکوه رئیس‌جمهور شهید نتیجه خدمت به مردم است

محمد شیاع السودانی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید این است که باید به مردم خدمت کرد و این تشییع باشکوه، نتیجه خدمت به مردم است و این درس باید سرلوحه ما در عراق نیز باشد.
کد خبر: ۶۶۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 22May 2024

تشییع باشکوه رئیس‌جمهور شهید نتیجه خدمت به مردم استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی درگذشت شهادت‌گونه حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، پیش از ظهر امروز در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی، به نمایندگی از دولت و ملت این کشور، این ضایعه را به حضرت امام خامنه‌ای و ملت ایران تسلیت و تعزیت گفت.

سودانی در این دیدار خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در این شرایط متاثرکننده به دیدار حضرتعالی آمدم تا مراتب حزن، اندوه و تعزیت دولت و ملت عراق را به دولت و ملت ایران اعلام کنم. آنچه ما از آقای رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران دیدیم چیزی جز صداقت، اخلاص، پاکی، کار و تلاش و خدمت به مردم نبود.

نخست‌وزیر عراق همچنین با اشاره به حضور میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید ایران، بیان داشت: تصاویری که من امروز از تلویزیون دیدم پیام‌های روشنی داشت که مهم‌ترین پیام آن، عمق ارتباط مستحکم مردم با مسئولان در جمهوری اسلامی، به‌رغم همه فشار‌ها و تحریم‌ها و این حادثه ناگوار است.

سودانی تاکید کرد: پیام دیگر حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این است که باید به مردم خدمت کرد و این تشییع باشکوه، نتیجه خدمت به مردم است و این درس باید سرلوحه ما در عراق نیز باشد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها