فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهید آیت‌الله «رئیسی» ولایتمدار، خستگی‌ناپذیر و مردمی بود

سردار «تنگسیری» مردمی‌بودن، ولایتمداری و خستگی‌ناپذیری را از ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و گفت: ایشان عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد.
کد خبر: ۶۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ - 22May 2024

فرمانده ندساسردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و همراهان شهیدش، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی فردی ولایتمدار، خستگی‌ناپذیر و مردمی بود که شبانه‌روز در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

سردار تنگسیری ادامه داد: شهید رئیسی عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد و در همه عرصه‌های خدمتی پی‌گیر حل مشکلات مردم و خدمت به اسلام و انقلاب بود.

وی درباره اقدامات شهید «حسین امیرعبداللهیان» در دستگاه دیپلماسی نیز گفت: شهید امیرعبدللهیان در مدت حضور در وزارت امور خارجه اقدامات برجسته‌ای در حوزه دیپلماسی سیاسی و اقتصادی انجام داد.

دریادار تنگسیری اضافه کرد: شهید امیرعبداللهیان فردی متین و سیاستمدار بود و تلاش‌های گسترده او در حوزه دیپلماسی موجب شد تا کشور‌های بسیاری خواهان گسترش روابط با ایران اسلامی باشند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار