استاندار کرمان:

آیت‌الله رئیسی خالصانه برای مردم و پایداری انقلاب تلاش می‌کرد

«فداکار» با ابراز امیدواری از اینکه خداوند توفیق خدمت خالصانه و ادامه راه شهدای عزیز را به ما اعطا کند، گفت: آیت‌الله رئیسی و همراهانشان صادقانه، خالصانه و شب و روز برای مردم و پایداری انقلاب و آرمان‌های نظام تلاش می‌کردند و به شهدا پیوستند.
کد خبر: ۶۶۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ - 22May 2024

آیت‌الله رئیسی  خالصانه برای مردم و پایداری انقلاب تلاش می‌کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان  امروز دوم خردادماه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور مردمی و همراهانشان را تسلیت می‌گویم که آسمانی شدند و ما را در غم و اندوه بی پایان باقی گذاشتند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خداوند توفیق خدمت خالصانه و ادامه راه شهدای عزیز را به ما اعطا کند، افزود: آیت‌الله رئیسی و همراهانشان صادقانه، خالصانه و شب و روز برای مردم و پایداری انقلاب و آرمان‌های نظام تلاش می‌کردند و به شهدا پیوستند.

فداکار با اشاره به خدمات سه ساله رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم بیان کرد: خدمت ایشان صادقانه و بی‌منت بود که پاسخ این خدمت صادقانه، اجتماع مردم کشور و حضور میلیونی در تشییع پیکر شهدای خدمت است و تقدیر مردم را نشان می‌دهد.

استاندار کرمان گفت: در دولت سیزدهم با محوریت آیت‌الله رئیسی گفتمان خدمت عوض شد و خادمی مردم به تعبیر ایشان و نوکری مردم افتخار شد.

وی با اشاره به اینکه در دولت مردمی ریل عوض شد و نگاه به آرمان‌ها تغییر کرد، افزود: شاید مهم‌تر از خدمات، تغییر گفتمان و نگاه در بدنه اجرایی کشور بود که در دولت سیزدهم به وجود آمد و شهید آیت‌الله رئیسی حرص و دلسوزی زیاد برای خدمت به مردم داشت.

فداکار با اشاره به تواضع و فروتنی رئیس‌جمهور شهید اظهار کرد: ایشان تراز خدمت را بالا برد و اخلاص در عمل داشت و وقتی برای خدا صادقانه کار کنی، خدا جبران می‎کند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی به شدت دغدغه مردم محروم را داشت، گفت: در سفر استانی، به محروم‌ترین نقطه استان کرمان رفتیم که شاید بخشدار هم آنجا نرفته بود و رئیس‌جمهور بعد از آن دیدار موارد را شخصا پیگیری می‌کرد.

فداکار بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در سخت‌ترین شرایط کشور را تحویل گرفت اما ناامید نشد و کنار نکشید و محکم ایستاد و امروز کار به جایی رسیده که در اقتصاد کشور آرزوهای بزرگی داریم.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور در سال‌های گذشته منفی شده بود و در دولت سیزدهم رشد چهار و شش درصد تجربه شد و کسری بودجه کشور که تورم را افزایش داد، در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ کنترل شد و به ۲۰ درصد کاهش یافت.

استاندار کرمان با اشاره به اقدام شجاعانه آیت‌الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی و نجات کشور از این بلا بیان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی ریل عوض شد و در سیاست داخلی تعامل با همه گروه‌ها و جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور و بی‌توجهی به تهدید و فشار دشمن موجب بیمه شدن کشور شد.

وی با اشاره به اینکه قبلا اقتصاد کشور به شدت شرطی و به مذاکرات وابسته شده بود که این موارد در دولت سیزدهم رفع شد، اظهار کرد: در حوزه بین‌الملل ارتباط با همسایگان، عضویت در سازمان‌های بین‌المللی و ... نشان می‌دهد وقتی صادقانه برای مردم خدمت و برای خدا کار کنید، خداوند کار را پیش می‌برد.

فداکار با اشاره مجدد به توجه شهید رئیسی به محرومان گفت: ایشان تاکید به رسیدگی به مناطق محروم جنوب استان را به بنده داشتند و برای نخستین بار در حکم استاندار کرمان توجه به مناطق محروم جنوب ذکر شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از ابراز محبت مردم نسبت به خادمان خود و حضور در مراسم شهدای خدمت افزود: حسرتی برای ما شد زیرا قرار بود رئیس جمهور دو هفته دیگر به کرمان بیایند و ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار