مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

خدمت به مردم برای شهید «رئیسی» یک فریضه و ارزش بود

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه خدمت به مردم برای شهید رئیسی یک فریضه و ارزش بود، گفت: حقیقتاً شهید رئیسی مرد میدان مجاهدت بود.
کد خبر: ۶۶۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲ - 22May 2024

خدمت به مردم برای شهید «رئیسی» یک فریضه و ارزش بودسرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس دز مازندران ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور مردمی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: حقیقتاً شهید رئیسی مرد میدان مجاهدت بود.

وی افزود: شهید رئیسی خدمت به مردم بویژه خدمت به محرومین را مجاهدت در راه خدا می‌دانست و به همین سبب عنوان سیدالشهدای خدمت را به ایشان دادند و حقیقتاً لایق این عنوان بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه خدمت به مردم برای شهید رئیسی یک فریضه و ارزش بود، ادامه داد: در سفر اخیرشان به استان مازندران وقتی که پیگیر ساعت حضورشان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان شدم محافظ ایشان گفت مردم خط قرمز رئیس جمهور هستند و در مسیر با مردمی مواجه شدند که با رئیس جمهور حرف داشتند و تا زمانی که مردم کاری داشته باشند ایشان آن کار را کار اولویت‌دار می‌داند و باید آن کار تمام شود و ما به برنامه برسیم. 

این مسئول بیان کرد: حقیقتاً هم جهان اسلام یک شخصیت وارسته و عالم مجاهد خود را از دست داد و هم کشور جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیز ما. 

این مسئول گفت: چنین خدمتگزارانی حقیقتاً کم پیدا می‌شوند که این‌گونه وقت و زندگیشان را صرف خدمت به مردم کنند و کار خود را مجاهدت در راه خدا می‌دانند.

وی با بیان اینکه فرصت‌های ذی قیمت و ارزشمندی در زمان ریاست جمهوری ایشان در ابعاد مختلف در اختیار جمهوری اسلامی قرار گرفت، تصریح کرد: امیدواریم راه شهید رئیسی را که راه شهیدان رجایی و بسیاری از شهدای والامقام تاریخ انقلاب اسلامی بود ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار