یاد و نام رئیس جمهور محبوب تا ابد در قلب انسان‌های آزاده خواهد ماند

به یقین که یاد و نام رئیس جمهور محبوبی، چون او تا ابد در قلب انسان‌های آزاده خواهد ماند.
کد خبر: ۶۶۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ - 22May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، ادارۀ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان یزد در پی شهادت آیت الله «رئیسی» رئیس جمهور محترم بیانیه ای صادر کرد. 

متن بیانیه بدین شرح است: 

این روز‌ها در کوچه پس کوچه‌های هر شهر و دیار، عطر و بوی رضوی استشمام می‌شود چرا که با ایّام ولادت امام رئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام مصادف است. امام مهربانی که میلیون‌ها انسان دل در گروی محبّت او دارند. 

هر کس به اندازۀ توانش، عشق و ارادت خود را به حضرت نشان می‌دهد. بعضی‌ها زائر او هستند و بعضی خادم که به آنها چه زیبا لقب خادم‌الرضا داده‌اند. البته آغازین روز‌های ماه خرداد یادآور حماسۀ مهمی به نام فتح خرّمشهر هم هست. حماسه‌ای که هرگز از یادمان نخواهد رفت. حماسه‌ای که در آن رزمندگان اسلام از جان گذشتند تا پرچم اسلام راستین همچنان برافراشته بماند. 

در طی سالیان بعد از دفاع مقدس، حماسه‌ها همچنان آمدند و رفتند و بودند مردان مردی که از این میدان‌های حماسه سربلند بیرون آمدند. نقطۀ اتّصال این دو مناسبت، وجود خادم‌الرضایی است که در میدان حماسۀ خدمت به مردم خوش درخشید و این روز‌ها همه جا صحبت از اوست.

او که تنها با استعانت از خداوند متعال و مدد از امام رئوف علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، خستگی‌ناپذیر و مجاهدانه، واژۀ خادم مردم بودن و حامی مستضعفان بودن را به خوبی معنا کرد و دست آخر مزدش را با شهادت گرفت. عالم مجاهد، رئیس‌جمهور مردمی و پرتلاش، شهید حاج سید ابراهیم رئیسی تنها یک رئیس جمهور نبود. 

او نمایندۀ تمام کسانی بود که هیچ چیز را بهانه‌ای برای کار و تلاش نکردن قرار ندادند و شبانه‌روز در جهاد خدمت به مردم، حماسه آفریدند. به یقین که یاد و نام رئیس جمهور محبوبی، چون او تا ابد در قلب انسان‌های آزاده خواهد ماند. چه سعادتی از این بالاتر که انسان در ایّام ولادت مولایش علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام به فیض شهادت برسد. صد البته باید یاد کنیم از یاران همراهش که خالصانه و بی‌ادّعا، همسفر او در پرواز به آسمان شدند.

 ادارۀ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدّس استان یزد، شهادت رئیس‌جمهور مردمی‌مان حاج «سید ابراهیم رئیسی»، حجةالاسلام «آل هاشم» امام جمعۀ محبوب تبریز، جناب آقای «امیر عبداللهیان» وزیر خارجۀ مجاهد و فعال، جناب آقای «مالک رحمتی» استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی، سردار «سید مهدی موسوی» و دیگر همراهان را محضر مقام معظم رهبری مدّظله‌العالی و ملّت شریف ایران اسلامی تسلیت می‌گوید.

یقیناً راهی که این شهدای عزیز در راستای خدمت مخلصانه و مجاهدانه به مردم پیمودند، با شتاب بیشتری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار