در بیست و چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد مطرح شد؛

یادواره شهدای غریب استان یزد برگزار می‌شود

بیست و چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد. 
کد خبر: ۶۶۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳ - 22May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، بیست و چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان یزد با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و «علی اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و جمعی از مسئولان در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد. 

عزیزی در این نشست از برگزاری یادواره شهدای غریب استان یزد خبر داد و اظهار داشت: یادواره شهدای غریب اسرای گرانقدری که در زندان‌های رژیم بعث عراق مظلومانه زیر شکنجه‌های بعثیان عراقی به شهادت رسیدند در مرداد ماه و در ایام سالروز ورود آزادگان عزیز به کشور ایران اسلامی این یادواره برگزار می شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها موظف هستند که حمایت و پشتیبانی لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر شدن این یادواره که اولین یادوراه شهدای غریب در استان یزد است را داشته باشند.

عزیزی به نصب تمثال مبارک شهدا در معابر اصلی سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان یزد که تا الان در معابر اصلی مخصوصا در بلوار‌ها و میادین نصب نشده، به زودی با حمایت شهردار، شورای اسلامی شهر یزد، بنیاد شهید و امور ایثارگران و استانداری یزد این اتفاق بسیار خوب رقم بخورد و خواسته مردم شهید پرور شهر دارالعباده یزد و مخصوصا خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران تحقق پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های روز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی بایستی این مراسمات در سطح استان باحضور پرشور مردم شریف استان برگزار شود.

تنظیم: ندا دهقانی زاده

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار