فرمانده سپاه بوشهر:

شهید «رئیسی» ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد

سرتیپ پاسدار «رزمجو» گفت: به برکت خون شهدای خدمت در کشور و اهداف متعالی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اختلالی پیش نخواهد آمد.
کد خبر: ۶۶۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴ - 23May 2024

شهید «رئیسی» ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان دادبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سرتیب پاسدار «علی رزمجو» فرمانده سپاه استان بوشهر در جمع کارکنان این مجموعه ضمن عرض تسلیت در پی شهادت مظلومانه رئیس جمهور و هیئت همراه در حادثه تلخ و جانکاه سقوط بالگرد اظهار داشت: شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه تمامی امت مسلمان، ملل مستضعف جهان و دوستداران انقلاب اسلامی از وقوع این حادثه جانگداز ابراز ناراحتی کردند افزود: به برکت خون شهدای خدمت در کشور و اهداف متعالی انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اختلالی پیش نخواهد آمد.

سردار رزمجو با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اذعان کرد: مردمی بودن، انقلابی، اسلامی و دوستدار راه شهدا، توجه ویژه به محرومین و گسترش روابط بین الملل از ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی ایران مقتدر و مستقل را به جهانیان نشان داد بیان داشت: شهید رئیسی با رویکرد انقلابی خود توجه ویژه‌ای به اهداف انقلاب اسلامی و گسترش روابط بین‌الملل داشت.

فرمانده سپاه استان بوشهر با بیان اینکه در پی اقدامات جهادی و انقلابی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی محرومیت‌زدایی چشمگیری در کشور صورت گرفت تصریح کرد: بسیاری از مشکلات دولت‌های قبل نیز با اقدامات جهادی و خستگی‌ناپذیری این شهید والامقام حل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار