همزمان با سراسر کشور؛

خوزستانی‌ها با برپایی مواکب و دسته‌جات عزاداری، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند

بیرق عزای شهدای خدمت امروز همچون ایام گذشته در گوشه و کنار اهواز و دیگر شهرهای خوزستان برافراشته شد و اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش با برپایی مواکب و دسته جات عزاداری، یاد و خاطره شهدای حادثه اخیر را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۶۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 23May 2024

خوزستانی‌ها با برپایی مواکب و دسته‌جات عزاداری، یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، بیرق عزای شهدای خدمت امروز همچون ایام گذشته در گوشه و کنار اهواز و دیگر شهرهای خوزستان برافراشته شد و اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش با برپایی مواکب و دسته جات عزاداری، یاد و خاطره شهدای حادثه اخیر را گرامی داشتند.

سرگرد ستاد «سید علیرضا هاشمی نسب» رئیس کلانتری ۱۳ آزادگان اهواز که با برپایی موکب در منطقه 24 متری در حال پذیرایی از شهروندان و رهگذران بود به خبرنگار ما گفت: از آنجایی که رئیس جمهور محبوب‌مان مردمی بودند، جا دارد به مردم عزادار شهرمان خدمت رسانی کنیم.

وی افزود: بیشتر از نهادها و سازمان‌ها، شاهد برگزاری مراسمات بزرگ و کوچک و برپایی مواکب توسط مردم در مناطق و محلات مختلف اهواز هستیم و هر کس به طریقی دوست دارد که در عزای رئیس جمهور و دیگر خادمان ملت شرکت کند و نقشی بیافریند.

«فیروز دوستانی» معاون مدیریت شعب بانک مسکن خوزستان نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: مردم ایران نشان دادند که مسئولین صدیق و خدمتگزار را دوست دارند همانگونه که از مدیران نالایق به صراحت گلایه می‌کنند.

وی یادآور شد: هر کس در راه خدمت بی منت به مردم در هر شکل و شیوه‌ای، جان خود را از دست بدهد، شهید واقعی است و هر کس به این ملت خیانت کند برای همیشه از آرشیو ذهن ملت پاک خواهد شد.

در کنار کلانتری 13 اهواز شاهد تبلیغات محیطی و نصب پرچم‌های عزا، بنرها و تصاویر رئیس جمهور شهیدمان توسط مدیریت بانک مسکن خوزستان، هتل پارس اهواز، اصناف و اقشار مختلف مردم در این منطقه از اهواز بودیم که نشان دهنده محبوبیت رئیس خدوم دولت سیزدهم در نزد مردم جامعه دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار