مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

برگزاری برنامه «عصرانه خانوادگی قائمیه» در سمنان

«مطهری» گفت: در ایام سوم خرداد برنامه‌ «عصرانه خانوادگی قائمیه» در ۴ بخش ویژه والدین، فرزندان دبستانی پسر، فرزندان دبستانی دختر، و فرزندان پیش از دبستان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ - 23May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «عباس مطهری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در برنامه زنده رادیویی «شهید خدمت» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی و تسلیت شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» و همراهان ایشان،پیرامون برنامه های سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان اظهار داشت: عملیات الی بیت المقدس از ۱۰ اردیبهشت شروع و سوم خرداد منجر به فتح خرمشهر شد و استان سمنان با پنج گروه مستقل در این عملیات حضور داشت و ۹۰ شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی نمود.

وی ادامه داد: صبح امروز ساعت ده صبح گردهمایی بانوان کارکنان دستگاه‌های اجرایی با موضوع  «زنان و خرمشهر‌های پیش رو» در مرکز فرهنگی و موزه  دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز شنبه ۸ خرداد ماه به مدت ۲ روز برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی صبح در مرکز  فرهنگی و موزه  دفاع مقدس استان سمنان برنامه بزرگداشت سوم خرداد را برگزار خواهیم کرد.

مطهری گفت: در ایام سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برنامه‌ای با عنوان عصرانه خانوادگی قائمیه در ۴ بخش ویژه والدین، فرزندان دبستانی پسر، فرزندان دبستانی دختر، و فرزندان پیش از دبستان برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

وی گفت: بازدید‌های عمومی و خانوادگی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، گردهمایی راویان دفاع مقدس، برنامه به دنبال ستاره‌ها ویژه دانش آموزان ابتدایی در ایام سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار خواهد شد.

مطهری ادامه داد: در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برنامه‌های تعاملی، حماسی و جذاب ویژه جوانان و نوجوان و حتی کودکان را در دستور کار قرار داده ایم و بخشی از آنها اجرا شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار