رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر:

آیت‌الله «رئیسی» مجاهد در راه خدمت به مردم بود

حجت الاسلام «راغبی» گفت:شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مجاهد خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود و راه این شهید ادامه دارد.
کد خبر: ۶۶۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ - 23May 2024

آیت‌الله «رئیسی» مجاهد در راه خدمت به مردم بودبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،حجت‌الاسلام والمسلمین «یاسر راغبی» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر در سالروز آزاد سازی خرمشهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ویاران ایشان اظهار داشت:شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مجاهد خستگی‌ناپذیر در راه خدمت به مردم بود و راه این شهید ادامه دارد.

 وی در این خصوص افزود:اگر کسی در مسیر خدمت به مردم کشته شود در واقع به شهادت رسیده است، در ذهن و مخیله خود این افراد را مرده نپندارید.

این مقام مسئول با اشاره به زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آیت‌الله سید «محمد علی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: آیت‌الله آل هاشم سال‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کردن و آخرین سمت وی هم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بود.

وی با اشاره به هجمه‌ها در زمان حادثه بالگرد رئیس جمهور به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: اراده مردم ایران به واسطه این حوادث خلل‌ناپذیر است و در این حادثه شخصیت‌های برجسته از جمهوری اسلامی ایران به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود رسیدند ولی خللی در اراده مردم به‌وجود نیامد و مردم مصمم‌تر شدند.

راغبی در ادامه افزود: افراد ایثارگر و اهل نبوغ و مجاهد در بین این ملت بسیار هستند که می‌توانند راه این عزیزان را ادامه دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر اظهار امیدواری کرد: یک امتحان دیگر برای ملت ایران رقم خورد که ان‌شاءالله ملت ایران در ۵۰ روز آینده که باید منتخب خود را انتخاب کنند پا به میدان بگذارند، امیدوارم مانند همه امتحانات این ملت سرافراز، سربلند و دشمن‌کوب بیرون بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار