امام جمعه موقت اهواز:

راز محبوبیت آیت‌الله رئیسی، پیوند عمیق او با ولایت بود

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان این که آیت‌الله رییسی الگوی مدیریت اسلامی داشت، گفت: تصاویر خانه ساده مادر آیت‌الله رییسی را در مشهد دیدیم. سینه سوخته خود را کنترل می‌کنم. او همراه با محرومان بود و از دل خانه‌ای مستضعف برخاسته بود و از سن ۲۲ سالگی امام (ره) نگاه ویژه‌ای به او داشت.
کد خبر: ۶۶۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴ - 23May 2024

راز محبوبیت آیت‌الله رئیسی، پیوند عمیق او با ولایت بودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز شامگاه روز گذشته (چهارشنبه) در مراسم عزاداری رییس جمهور شهید و همراهان ایشان در حسینیه ثارالله اهواز، اظهار داشت: دلیل ماندگاری آیت‌الله رییسی سری است که من و شما باید بیشتر با آن آشنا شویم. این سر همان کودکی است که در ۵ سالگی پدر خود را از دست داد و در کنار امام رضا (ع) رشد و نمو یافت. او از دل حرم امام رضا (ع) در حالی هشتمین رییس جهمور شد که روی کار آمدن ایشان مصادف با ولادت امام رضا (ع) بود. ایشان به اندازه هشت سال در مدت سه سال کار کرد و نیز اعلام شهادت وی ساعت ۸ صبح بود.

وی افزود: همه شاهد بودیم۹۰ تن از سران و مقامات کشورها و سازمان‌ها برای ادای احترام به مقام رئیس‌جمهور شهید و همراهانش به ایران آمدند، پس سری در وجود او بود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: آن پیام این بود که اگر شما می‌خواهید به سعادت برسید، راه سعادت را از راه آیت‌الله رییسی پیدا کنید. خدا به این خادم ملت آبرو داد چون او با سر پیوند خورده بود و سر او پیوند با ولایت بود.

حجت‌الاسلام حاجتی با بیان این که آیت‌الله رییسی الگوی مدیریت اسلامی داشت، افزود: تصاویر خانه ساده مادر آیت‌الله رییسی را در مشهد دیدیم. سینه سوخته خود را کنترل می‌کنم. او همراه با محرومان بود و از دل خانه‌ای مستضعف برخاسته بود و از سن ۲۲ سالگی امام (ره) نگاه ویژه‌ای به او داشت.

وی با بیان این که امشب برای تجدید بیعت با مکتب آیت‌الله رییسی به این مراسم آمده‌ایم، گفت: وی در طول خدمت کوتاه خود  تحولات عمیقی به وجود آورد که سال‌های آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار