جانشین سپاه فجر فارس:

آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس است

سردار «جمالی» آزادسازی خرمشهر را فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس دانست و با اشاره به برکات دفاع مقدس برای کشورمان، تاکید کرد: ثمره مقاومت و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس تبدیل به ایران مقتدری شده که کسی جرأت رویارویی با این مردم را ندارد.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ - 23May 2024
آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «هاشم جمالی» جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت و سوم خرداد در مسجد جامع ملابرات شهرستان کازرون با اشاره به حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس ملت ما است.
 
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به ثمره دفاع مقدس در آستانه آزاد سازی خرمشهر، تاکید کرد: ثمره مقاومت و ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس تبدیل به ایران مقتدری شده که کسی جرأت رویارویی با این مردم را ندارد.
 
وی در پایان سخنان خود با توجه به کنگره شهدای استان فارس در ۴ آبان ماه امسال بیان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری علاوه بر استان‌ها شهرستان‌های بالای ۱۰۰۰ هزار شهید نیز کنگره شهدای مستقل برپا می‌کنند که استان فارس شامل سه شهرستان کازرون، جهرم و فسا کنگره ملی شهدای شهرستانی برگزار می‌کنند.
سردار جمالی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای خدمت با بیان اینکه خستگی ناپذیر بودن از ویژگی‌های خاص رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود، افزود: سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی یک عمر مجاهدت و خدمت به کشور داشتند که اخلاص، پاک دستی، دلسوزی، اعتقاد به مردم و از همه مهمتر خستگی ناپذیری ویژگی خاص این شهید والامقام می‌باشد.
 
جانشین فرماندهی سپاه فجر ادامه داد: خدمات بزرگ رئیس جمهور شهیدمان را نباید فراموش کرد در شرائطی سخت دولت را به دست گرفت ولی با تلاش و پشتکار به فرموده مقام معظم رهبری امید را به کشور بازگرداند.
 
وی تصریح کرد: خادم الرضا شهید رئیسی با تلاش، مجاهدت و اخلاص تمام عمر مبارک خود را وقف خدمت به مردم بخشیده بود و حجت الاسلام والمسلمین شهید رئیسی خادم الرضا واقعی و خود درد کشیده بود به طوری نقطه سیاهی در پرونده مسئولیتی او دیده نمی‌شود.
 
وی اظهار داشت: گوهر نایاب و کم یابی را از دست داده ایم کسی که کشور را روز به روز قدرتمندتر و در راستای حل مشکلات فعالیت می‌نمود.
 
این مقام نظامی استان فارس یاد آور شد: خداوند این چنین تقدیر کرد که خادم مردم از بین ملت برود و بدانیم که به مقام شهادت رسیدن خاص اولیا الله است و شهید طهارت محض و مشتری او خداست.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار