استاندار گلستان:

مردم گرگان برای رئیس‌جمهور شهیدشان سنگ تمام گذاشتند

«زنگانه» گفت: رئیس‌جمهور در دو سفر استانی برای مردم استان گلستان سنگ تمام گذاشت و امروز گلستانی‌ها به پاس خدمات مجاهدانه ایشان سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۶۶۹۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 23May 2024

مردم گرگان برای رئیس‌جمهور شهیدشان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان صبح امروز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت رئیس‌جمهور شهید عزیز در مصلای وحدت گرگان اظهار داشت: مردم گرگان به پاس خدمات مجاهدانه رئیس‌جمهور شهید امروز برایش سنگ تمام گذاشتند.
وی افزود: هرگز تصور نمی‌کردیم بعد از سفر رئیس‌جمهور به استان گلستان این لحظه را ببینیم و داغ فراق و جدایی از این عزیز را تحمل کنیم.
استاندار گلستان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شخصیتی عزیز که مکتب جدیدی از خدمت را عرضه کرد، افزود: این شهید عزیز همچون شهید رجایی و بهشتی در اوج مظلومیت، سادگی عمل کرد و مانند سرداران مقاومت توانست دیپلماسی اقتدار و مقاومت را نشان دهد.
زنگانه با پرداختن به زوایای متعددی از شخصیت شهید رئیسی ضمن تسلیت به مردم گلستان تصریح کرد: در دو سفری که رئیس‌جمهور به گلستان سفر کرد برای مردم این خطه سنگ تمام گذاشت.
وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی بارها به بنده گفتند به مردم گلستان علاقه ویژه‌ای دارند و توجه ویژه را در تزریق بودجه برای اجرای پروژه‌های مختلف اختصاص دادند.
استاندار گلستان گفت: از باب ادب و تشکر و قدرشناسی از شما مردم برای سفر ایشان به استان و هم قدرشناسی در برگزاری مراسمات شهادت این شهدای خدمت از شما مردم که سنگ تمام گذاشتید صمیمانه تشکر می‌کنم.
زنگانه گفت: شهید جمهور پرچمی که تو برافراشتی هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت و در شورای اداری استان با عهد بستیم راهی که ترسیم کردی را با قدرت ادامه دهیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار