پیکر شهید «بهروز قدیمی» در زنجان تشییع شد+ فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «بهروز قدیمی» یکی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 23May 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «بهروز قدیمی» یکی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، صبح امروز (پنج‌شنبه) با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در زنجان برگزار شد.

مردم حاضر در این مراسم با در دست داشتن تصاویری از شهید آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرده و با عزاداری و نوحه‌سرایی، شهید بهروز قدیمی را به سوی خانه ابدی خود مشایعت کردند.

پس از مراسم وداع و تشیع پیکر شهید سرهنگ بهروز قدیمی تا میدان انقلاب، پیکر این شهید ساعت ۱۳:۳۰ امروز از میدان امام حسین (ع) ابهر به سمت مصلی این شهر تشییع و در زادگاهش روستای «درسجین» به خاک سپرده خواهد شد.

شهید بهروز قدیمی ۱۰ آذر سال ۱۳۵۸ در شهرستان ابهر چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور سال ۱۳۷۴ وارد نیروی هوایی ارتش شد. وی با تخصص الکترومکانیک در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده بود که سرانجام به‌عنوان سرگرد فنی بالگرد، در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار