مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس:

همایش بزرگ چهارم خرداد به یاد شهدای خدمت در دزفول برگزار می‌شود

سرهنگ سعادت‌زاده گفت: همایش روز دزفول به پاس خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید، وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و همراهان خدمتگزارشان، با محوریت گرامیداشت روز مقاومت مردم دزفول برگزار می شود.
کد خبر: ۶۶۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳ - 23May 2024

همایش بزرگ چهارم خرداد به یاد شهدای خدمت در دزفول برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سرهنگ پاسدار «هادی سعادت زاده» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول امروز در شورای اداری این مرکز به برگزاری همایش بزرگ چهار خرداد به یاد شهدای خدمت اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در حسینیه ثارالله دزفول در جوار موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به پاس خدمات ارزنده رئیس جمهور شهید، وزیر خارجه فقید جمهوری اسلامی و همراهان خدمتگزارشان، با محوریت گرامیداشت روز مقاومت مردم دزفول برگزار می شود.

سرهنگ سعادت‌زاده گفت: سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور میهمان ویژه و سخنران این همایش است که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین لشکری و کشوری برگزار می‌شود.

به گواه آمار، مردم شهید پرور دزفول در مدت هشت سال دفاع مقدس با وجود اصابت موشک‌های بی شمار بر پیکره شهر، همزمان بخش‌های تخریب شده را بازسازی می‌کردند و اراده رژیم بعثی در خالی کردن شهر و در هم کوبیدن آن را به یکی از آرزوهای دست نیافتنی متجاوزان تبدیل کرد.

در دوران دفاع مقدس ۱۷۶ موشک، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما به دزفول اصابت کرد و بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی و تجاری در این شهر تخریب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار