استاندار کرمانشاه:

خدمت صادقانه و مجاهدت در راه خدا از شهید رئیسی شخصیتی کم‌نظیر ساخت

«صحرایی» گفت: آنچه که امروز از رئیس جمهور شهید ما یک شخصیت کم نظیر و چهره‌ای بسیار محبوب ساخته هدف والای او بود، هدفی مبتنی‌بر خدمت صادقانه به مردم و مجاهدت در راه خداوند متعال و اگر غیر از این بود امروز از این درجه از محبوبیت برخوردار نبود.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 23May 2024

خدمت صادقانه و مجاهدت در راه خدا از شهید رئیسی شخصیتی کم‌نظیر ساختبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید و همراهان او که در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، با تبریک و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، اظهار داشت: ایشان شخصیتی کم‌نظیر و مجاهدی خستگی‌ناپذیر بود که جز در راه حق و حقیقت قدمی برنداشت.

وی ادامه داد: آنچه که امروز از رئیس جمهور شهید ما یک شخصیت کم نظیر و چهره‌ای بسیار محبوب ساخته هدف والای او بود، هدفی مبتنی‌بر خدمت صادقانه به مردم و مجاهدت در راه خداوند متعال و اگر غیر از این بود امروز از این درجه از محبوبیت برخوردار نبود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در واقع خدمت صادقانه به مردم، حضور همیشگی در کنار آن‌ها و مجاهدت در راه خداوند از جمله عواملی بود که از حضرت آیت‌الله رئیسی شخصیتی کم‌نظیر ساخته بود.

وی یادآوری کرد: مردم‌داری و غم‌خوار آن‌ها بودن، تلاش برای رفع مشکلات جامعه، حضور مقتدرانه در مجامع جهانی و بین‌المللی موجب شده بود که رئیس‌جمهور شهید ما از محبوبیتی کم‌نظیر در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار باشد، محبوبیتی که در این سه چهار روزه همه جهانیان آن را مشاهده کردند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز همه کارگزاران نظام باید تلاش کنند تا نیت خود را برای خداوند خالص کنند و همچون رئیس‌جمهور شهیدشان هدف و نیتی جز خدمت صادقانه به مردم نداشته باشند تا خداوند هم مهر آن‌ها را در قلب‌های مؤمنان و شهروندان قرار دهد.

صحرایی با قدردانی از مجموعه انتظامی استان کرمانشاه برای تدارک مراسم گرامیداشت آیت‌الله رئیسی و همراهان او بیان کرد: امیدواریم با ارائه خدمت صادقانه به مردم راه رئیس‌جمهور شهید در استان کرمانشاه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار