امام جمعه کنگاور:

آیت الله رئیسی خادم راستین ملت ایران و محبوب قلوب مسلمانان بود

حجت الاسلام «حسینی» گفت: آیت الله رئیسی خادم راستین ملت ایران و محبوب قلوب مسلمانان و کشورهای آزادی خواه جهان بود و نام نیکش برای همیشه در اذهان ثبت شد.
کد خبر: ۶۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴ - 23May 2024

آیت الله رئیسی خادم راستین ملت ایران و محبوب قلوب مسلمانان بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سیدرضا حسینی» امام جمعه شهرستان کنگاور امروز در مراسم بزرگداشت رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان او که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: عروج شهادت گونه آیت‌الله رئیسی ثلمه‌ای بزرگ برای جهان اسلام به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهیدمان مصداق بارز آیه شریفه "من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه" بود، افزود: او به‌درستی بر سر عهد و پیمان خود با خداوند و ملت شریف ایران اسلامی ایستاد و تا لحظه شهادتش از خدمتگزاری دریغ نورزید.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به سال‌ها مجاهدت رئیس‌جمهور شهید، یادآوری کرد: او خادم راستین ملت ایران و محبوب قلوب مسلمانان و کشورهای آزادی خواه جهان بود و نام نیکش برای همیشه در اذهان ثبت شد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی که همه عمر خود را وقف خدمت به مردم و رضای الهی کرد سرانجام بهترین سرنوشت‌ها نیز نصیبش شد و در لباس خدمتگزاری به مردم کشورش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت‌الاسلام حسینی در پایان با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم کشور از پیکر مطهر شهید رئیسی و دیگر شهدای همراه او، گفت: هرکس به مردم خدمتی کند مردم نجیب و قدرشناس کشور نیز این‌گونه از او استقبال می‌کنند و این می‌تواند درس بزرگی برای همه مسئولان باشد تا از این پس با عزمی راسخ‌تر در راه خدمت به شهروندان تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار